„Hesburger“ per pirmus septynis mėnesius pardavimus Lietuvoje didino beveik 12 proc.
Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai per pirmus septynis šių metų mėnesius Lietuvoje augo 11,8 proc. ir pasiekė 19,3 mln. eurų. Tai – sparčiausias augimas visose Baltijos šalyse.
Tinklo pardavimai Latvijoje šiuo laikotarpiu augo 10 proc. iki 18,8 mln. eurų, Estijoje – 8 proc. iki 16,3 mln. eurų.
„Pirmasis šių metų pusmetis mūsų tinklui Lietuvoje buvo gana intensyvus – baigėme logistikos centro ir padažų gamyklos Kauno rajono Tirkiliškių kaime statybas, ir dabar abu objektai jau veikia visu pajėgumu. Restoranai taip pat grįžo prie įprastinio darbo ritmo po karantino iššūkių, toliau didėjo pardavimų apimtys“, - sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.
Pasak vadovės, per šį laikotarpį dar daugiau lankytojų renkasi paslaugą, kai maistą išsinešti užsisako ir pasiima pravažiuodami automobiliu. Taip pat toliau populiarėjo mobilioji „Hesburger“ programėlė, su kuria galima saugiai ir patogiai iš anksto užsisakyti maistą ir už jį sumokėti, restorane tik pasiimant savo užsakymą. Nuo pristatymo 2018 m. pradžioje šią mobiliąją programėlę vartotojai Lietuvoje atsisiuntė jau 410 000 kartų.
„Šių metų rudenį planuojame pradėti naujo restorano statybas, o jei situacija ir toliau bus stabili ir palanki, ateinančiais ir vėlesniais metais Lietuvoje atidarysime daugiau naujų restoranų“, - sakė I. Salmela.
Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 49 Latvijoje ir 49 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (280), Rusijoje (37), Bulgarijoje (23), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 506 restoranai.