11.01.2022

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai augo 14 proc. – sparčiausiai Baltijos šalyse

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 36,06 mln. eurų – beveik 14 proc. daugiau negu 2020 m., kuomet pardavimai sudarė 31,7 mln. eurų. Tai – sparčiausias augimas iš visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Latvijoje 2021 m. augo beveik 9 proc. iki 33,16 mln. eurų, o Estijoje – 13 proc. iki 30,53 mln. eurų.

Praėjusieji metai mūsų tinklui vėl buvo augimo metai po 2020 m. pandemijos ribojimų nulemto sulėtėjimo. Be to, užbaigėme statyti ir atidarėme naują logistikos centrą ir padažų gamyklą Kauno rajono Tirkiliškių kaime, renovavome du esamus restoranus Kaune bei pradėjome statyti naują restoraną Druskininkuose, M.K. Čiurlionio gatvėje, kurį planuojame atidaryti šiemet“, - sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Pasak I.Salmelos, išlaikyti ir auginti pardavimus net ir sudėtingomis sąlygomis „Hesburger” tinklui leidžia ne tik įvairus asortimentas, kainos ir kokybės santykis, platus restoranų tinklas, bet ir galimybė saugiai užsisakyti maistą įvairiais būdais ir skaitmeniniai sprendimai. Pavyzdžiui, su mobiliąja „Hesburger“ programėle galima saugiai ir patogiai iš anksto užsisakyti maistą bei už jį sumokėti, o restorane pasiimti jau paruoštą užsakymą.

 

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 47 proc. „Hesburger“ programėlę atsisiuntusių ir ją naudojančių Lietuvos gyventojų galimybę iš anksto pateikti užsakymą laiko geriausia šios programėlės funkcija. Tyrimas parodė, kad greitojo maisto užsakymams per mobiliąją programėlę pirmenybę teikia 18 proc. apklaustųjų, skaitmeninės savitarnos sprendimams – 12 proc., užsakymams privažiuojant prie langelio – 12 proc., pristatymui į namus – 16 proc. Tradicinis būdas užsisakyti prie prekystalio restorane išlieka patraukliausias 42 proc. apklausos dalyvių.

Tyrimo duomenimis, dažniausiai „Hesburger“ tinklo restoranuose respondentai lankosi staiga išalkę (30 proc.), praleisti laiką su draugais (19 proc.), per pietų pertrauką (15 proc.), eidami pavalgyti su šeima (14 proc.), vakarieniauti (12 proc.), pusryčiauti (9 proc.). Tyrimą šį lapkritį „Hesburger“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1005 šalies gyventojus.

Kasmet vykstančio pasiektų rezultatų vertinimo metu, 2021m. geriausių rezultatų pasiekusiu restoranu Lietuvoje pripažintas Kaune, Veiverių g., veikiantis restoranas.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 154 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 49 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (281), Rusijoje (39), Bulgarijoje (23), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 508 restoranai.