03.05.2024

Jonavos rajone – 60-asis „Hesburger“ restoranas šalyje

Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ atidaro naują, jau 60-ąjį restoraną, mūsų šalyje, kuris įsikūrė Plento g. 7, Jonavos raj. Tai – antrasis šio tinklo restoranas Jonavoje, į kurį bendrovė investavo 1,3 mln. eurų.

„Pirmajį restoraną Jonavoje atidarėme prieš penkerius metus. Jį greitai pamėgo miestiečiai, užsukantys papramogauti su šeima, papusryčiauti, per pietų pertrauką ar tiesiog užkąsti. Naujasis restoranas Jonavos rajone – jau 60-asis Lietuvoje nuo 2007 m., kai pradėjome veiklą šioje šalyje“, - sakė Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Naujasis restoranas dirbs kasdien nuo 9 iki 22 val. Jame sukurta 20 naujų darbo vietų, šiuo metu dirba 10 darbuotojų.

Restorano plotas siekia apie 170 kv. metrų, čia yra 36 sėdimos vietos, o šiltuoju metų laiku lauko terasoje gali prisėsti 12 lankytojų. Taip pat teikiama „drive-in“ paslauga skubantiems ir automobiliu atvykstantiems klientams.

Šiais metais „Hesburger“ tinklas įžengė į Lenkijos rinką bei planuoja tęsti sparčią plėtrą ir kitose šalyse, kuriose veikia.

„Labiausiai restoranų skaičius šiemet didės Bulgarijoje, o Lietuvoje esame numatę atidaryti 5-is naujus restoranus: be naujojo restorano Jonavos rajone, dar planuojame naujus restoranus Taikos prospekte Kaune, Panevėžio centre, Zarasuose ir Kėdainiuose“, - sakė I. Salmela.

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje 2023 m. buvo didžiausi Baltijos šalyse ir viršijo 54,5 mln. eurų – tai 16 proc. daugiau negu 2022 m. Latvijoje pardavimai pernai augo 25 proc. iki 53,9 mln. eurų, o Estijoje – 15 proc. iki 44,2 mln. eurų.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 162 restoranus visose Baltijos šalyse: 60 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 51 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (271), Bulgarijoje (29), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Lenkijoje (1) – visą tinklą pasaulyje sudaro 471 restoranas.

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 2023 m. „Hesburger“ buvo pirmojoje vietoje pagal pasirinkimą iš greitojo maisto restoranų Lietuvoje: šį prekės ženklą kaip mėgstamiausią vertina 34 proc. apklaustų šalies gyventojų. 80 proc. Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 49 metų yra bent kartą apsilankę „Hesburger“ tinklo restoranuose, o 20 proc. juose apsilanko bent kartą per mėnesį. Tyrimą 2023 m. gruodžio mėnesį „Hesburger“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1000 šalies gyventojų.