04.03.2014

„Hesburger” ir draugiškas herojus Eku ugdys vaikų ekologinį sąmoningumą

Didžiausias Baltijos šalyse bei Suomijoje restoranų tinklas „Hesburger” šią savaitę pradėjo naują ekologinę kampaniją, kurios pagrindinis herojus yra meškiukas Eku arba „Eko inspektorius”. Šios kampanijos metu restoranų tinklas skatins labiau rūpintis mus supančia gamta, mokys aplinkai draugiško gyvenimo būdo.

„Hesburger” skatina ekologinį mąstymą visose įmonės veiklos sferose. Pradedant nuo kompanijos darbuotojų ir apeliuojant į vyresniuosius bei jaunesniuosius mūsų klientus. O vaikai yra itin smalsūs, jie atviri naujoms idėjoms ir sprendimams. Išmokę ko nors naujo, jie gali pamokyti to ir savo tėvus bei senelius, todėl geriausia pradėti nuo jauniausios kartos. „Eko inspektorius” yra aštuonerių metų meškiukas, kuris džiaugiasi jį supančia aplinka ir kiekviena gamtos dalele. Tikime, kad šis personažas įkvėps vaikus siekti aplinkai draugiško gyvenimo būdo. Visos kampanijos metu įsigyjant rinkinį vaikams, dovanosime ekologiškus žaisliukus, taip pat mokysime vaikus, kaip prikelti, atrodo, nebereikalingus daiktus naujam gyvenimui. „Eko inspektorius” – tai tik viena plačiai mūsų vykdomos aplinkos apsaugos politikos dalis,”- teigia Ieva Salmela, „Hesburger” plėtros direktorė.

Pasak I. Salmelos, „Hesburger” vaikams siūlys ypatingus žaisliukus, pagamintus iš perdirbtų medžiagų. Piniginės ir kuprinės pagamintos iš rePET – medžiagos, kuri gaunama iš panaudotų plastikinių butelių, užduočių bei užrašų knygelės pagamintos iš perdirbto popieriaus, spalvoti pieštukai - supakuoti perdirbto kartono dėžutėse.

Kaip teigė „Hesburger” plėtros direktorė, restoranų tinklas skatina ekologinį mąstymą visose įmonės veiklos sferose bei siekdamas sumažinti aplinkos taršą demonstruoja pavyzdines aplinką tausojančias energijos bei gamtos išteklių taupymo idėjas.