05.02.2024

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai perkopė 54,5 mln. eurų

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai 2023 m. Lietuvoje buvo didžiausi Baltijos šalyse ir viršijo 54,5 mln. eurų – tai 16 proc. daugiau negu 2022 m.Latvijoje pardavimai pernai augo 25 proc. iki 53,9 mln. eurų, o Estijoje – 15 proc. iki 44,2 mln. eurų.

Praėjusiais metais „Hesburger“ atidarė naują restoraną Vilniuje, Gariūnuose, į kurio statybas investavo 1,8 mln. eurų, jame buvo sukurta 20 naujų darbo vietų. Taip pat buvo renovuoti penki tinklo restoranai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

„Praėjusiais metais „Hesburger“ pardavimai toliau sparčiai augo visose Baltijos šalyse. Šiemet Lietuvoje esame numatę tolesnę tinklo plėtrą, planuojame atidaryti 5-is naujus restoranus: Taikos prospekte Kaune, Panevėžio centre, Jonavoje, Zarasuose ir Kėdainiuose“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 2023 m. „Hesburger“ buvo pirmojoje vietoje pagal pasirinkimą iš greitojo maisto restoranų Lietuvoje: šį prekės ženklą kaip mėgstamiausią vertina 34 proc. apklaustų šalies gyventojų. 80 proc. Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 49 metų yra bent kartą apsilankę „Hesburger“ tinklo restoranuose, o 20 proc. juose apsilanko bent kartą per mėnesį. Tyrimą 2023 m. gruodžio mėnesį „Hesburger“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1000 šalies gyventojų.

Apklausos duomenimis, pastaraisiais metais augo skaitmeninių sprendimų greitojo maisto restoranuose svarba: juos kaip svarbų faktorių nurodė 52 proc. tyrimo respondentų – tai 5 proc. daugiau negu 2022 m. Palyginti su 2022 m., pernai tradicinių maisto užsakymų prie kasos skaičius sumažėjo 5 proc. (iki 34 proc.), o užsakymų per mobiliąją programėlę bei naudojantis skaitmeniniais ekranais toliau daugėjo (atitinkamai nuo 19 iki 24 proc. ir nuo 17 iki 21 proc.). Maisto užsakymas per mobiliąją programėlę yra daug populiaresnis tarp moterų (27 proc.), palyginti su vyrais (20 proc.), bei yra ypač mėgstamas paauglių (36 proc.).

Šiuo metu „Hesburger“ turi 160 restoranų visose Baltijos šalyse: 59 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 50 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (273), Bulgarijoje (28), Ukrainoje (7) ir Vokietijoje (2)  – visą tinklą pasaulyje sudaro 470 restoranų.