20.01.2015

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 11,9 mln. eurų

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 11,9 mln. eurų

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje siekė daugiau kaip 11,9 mln. eurų – tai 16,6 proc. daugiau negu 2013 m., kuomet pardavimai sudarė 10,3 mln. eurų. Tai – sparčiausias augimas iš visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Latvijoje ir Estijoje pernai augo atitinkamai 1,7 proc. (iki 17,5 mln. eurų) ir 3,9 proc. (iki 18,7 mln. eurų).

„Praėjusieji metai „Hesburger“ tinklui Lietuvoje buvo itin sėkmingi tiek finansiškai, tiek ir vertinant verslo augimą bei plėtrą. Restoranų skaičius gruodžio mėnesį išaugo iki 40-ies: pernai viršijome pradinius planus ir atidarėme tris naujus restoranus vietoje planuotų dviejų, o investicijos į juos sudarė 2,8 mln. eurų. Šiuo metu „Hesburger” restoranai veikia 10-yje Lietuvos miestų – ne tik didžiuosiuose, bet ir regionuose”, - sakė „Hesburger” plėtros direktorė Ieva Salmela.

Šiais metais „Hesburger“ Lietuvoje planuoja tolesnę plėtrą ir investicijas. „Ketiname atidaryti 3 naujus restoranus, taip pat žadame išplėsti savo produktų asortimentą – pavasarį planuojame pristatyti naują produktų liniją. Tai mūsų esamiems klientams suteiks dar platesnį meniu pasirinkimą, o taip pat leis pritraukti naujų lankytojų“, - tolesnius tinklo planus apibendrina I. Salmela.

Pasak jos, „Hesburger“ tinklas Lietuvoje turi itin aukštą klientų lojalumo reitingą. Naujausio nepriklausomo tyrimo duomenimis, kurį 2014 m. ketvirtį atliko rinkos tyrimų bendrovė „Socio Research Centre“, net 97 proc. nuolatinių „Hesburger” lankytojų Lietuvoje ketina lankytis šio tinklo restoranuose ir ateityje. Šio tyrimo rezultatai taip pat parodė, jog klientai Lietuvoje „Hesburger“ tinklą sieja su greitu aptarnavimu, patogia restoranų vieta, skaniu maistu ir patraukliomis kainomis.

„Puikūs „Hesburger“ finansiniai rezultatai rodo, jog mums sėkmingai pavyksta užtikrinti visus šiuos svarbius kriterijus. Ir toliau dėsime visas pastangas, kad patenkintume savo klientų lūkesčius, siūlydami aukštos kokybės maistą už patrauklią kainą bei užtikrindami malonų aptarnavimą“, - sakė I. Salmela.

Visi „Hesburger“ restoranai yra nuolat tikrinami bei vertinami pagal vieningus kriterijus, o metų gale išrenkamas geriausias tinklo restoranas. Restoranai rungtyniauja pagal higienos, klientų aptarnavimo, vidinio valdymo, pelningumo ir kitus kriterijus. Geriausio 2014 m. „Hesburger“ restorano titulą Lietuvoje pelnė restoranas Klaipėdoje, Jakų gyvenvietėje, kuriam vadovauja Viktorija Šveikauskaitė. Geriausi restoranai pagal geografinę teritoriją pernai buvo šie: Vilniuje – Ukmergės g. 238, vadovaujamas Valentinos Gornatkevič; Kaune – Baltų pr. 12, vadovaujamas Juditos Šukytės; Klaipėdoje – aukščiau minėtasis restoranas Jakų km.

Pasak I.Salmelos, griežtą aptarnavimo ir higienos kontrolę vertina ne tik vidinė bendrovės komisija, bet ir Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba. Dalis „Hesburger“ tinklo restoranų jau įvertinti aukščiausiu – 5 puodelių – įvertinimu, patvirtinančiu, jog restoranų sanitarinė būklė yra puiki. Pasak „Hesburger“ plėtros direktorės, bendrovės tikslas – pasiekti, kad visi tinklo restoranai Lietuvoje būtų įvertinti aukščiausiu penkių puodelių reitingu.

Žiniasklaidos atstovams daugiau informacijos suteiks

Ieva Salmela - Baltijos šalių plėtros direktorė. Elektroninis paštas: vardas.pavardė@hesburger.fi