28.05.2024

Panevėžio centre atidaromas 4-asis „Hesburger“ tinklo restoranas mieste

Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ Panevėžyje, Elektros g. 9, atidarė ketvirtąjį savo restoraną šiame mieste. Tai yra 61-asis tinko restoranas Lietuvoje, į kurį bendrovė investavo 1,7 mln. eurų.

„Šiais metais toliau sparčiai plečiame savo restoranų tinklą Lietuvoje ir kitose rinkose. Panevėžio gyventojai pamėgo mūsų siūlomus produktus, todėl atidarome dar vieną restoraną patogioje vietoje miesto centre. Beje, penktadieniais ir šeštadieniais jis dirbs iki paryčių, todėl galės pakviesti ilgiau mieste savaitgalį pramogaujančius lankytojus“, - sakė Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Naujasis restoranas dirbs sekmadieniais-ketvirtadieniais nuo 9 iki 24 val., o  penktadieniais ir šeštadieniais – nuo 9 iki 5 val. ryto. Jame sukurta 20 naujų darbo vietų, šiuo metu dirba 16 darbuotojų.

Restorano plotas siekia apie 227 kv. metrų, čia yra 52 sėdimos vietos, o lauko terasoje mėgautis grynu oru ir šiltesniu oru gali 12 lankytojų. Taip pat teikiama „drive-in“ paslauga skubantiems ir automobiliu atvykstantiems klientams.

Tai – antrasis iš penkių šiemet Lietuvoje planuojamų atidaryti „Hesburger“ restoranų. Be naujojo restorano Panevėžio centre, neseniai atidarytas 60-asis Jonavos rajone, o  dar planuojami restoranai Taikos prospekte Kaune, Zarasuose ir Kėdainiuose.

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje 2023 m. buvo didžiausi Baltijos šalyse ir viršijo 54,5 mln. eurų – tai 16 proc. daugiau negu 2022 m. Latvijoje pardavimai pernai augo 25 proc. iki 53,9 mln. eurų, o Estijoje – 15 proc. iki 44,2 mln. eurų.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 163 restoranus visose Baltijos šalyse: 61 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 51 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (271), Bulgarijoje (29), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Lenkijoje (1) – visą tinklą pasaulyje sudaro 472 restoranai.

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 2023 m. „Hesburger“ buvo pirmojoje vietoje pagal pasirinkimą iš greitojo maisto restoranų Lietuvoje: šį prekės ženklą kaip mėgstamiausią vertina 34 proc. apklaustų šalies gyventojų. 80 proc. Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 49 metų yra bent kartą apsilankę „Hesburger“ tinklo restoranuose, o 20 proc. juose apsilanko bent kartą per mėnesį. Tyrimą 2023 m. gruodžio mėnesį „Hesburger“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1000 šalies gyventojų.