20.01.2017

„Hesburger“ įžengė į Bulgarijos rinką

 „Hesburger“, didžiausias greitojo maisto restoranų tinklas Baltijos šalyse ir Suomijoje, šiuos metus pasitiko pradėdama veiklą Bulgarijos rinkoje. Pirmasis restoranas šioje šalyje duris atvėrė Stara Zagora mieste esančioje pėsčiųjų gatvėje.

Žingsnis į mums naują Bulgarijos rinką – dar vienas „Hesburger“ plėtros etapas bei iššūkis. Sėkmingai atidarę pirmąjį restoraną Stara Zagora mieste, planuojame tolesnę tinklo plėtrą šioje šalyje. Per šiuos metus Bulgarijoje ketiname investuoti 3-4 mln. eurų, atidarydami bent du „Hesburger” restoranus. Juose bus sukurta 30-40 naujų darbo vietų“, sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Šiuo metu daugiau kaip 440 „Hesburger“ restoranų veikia jau 8-iose šalyse: 269 restoranai dirba Suomijoje, 42 – Estijoje, 45 – Latvijoje, 46 – Lietuvoje, 33 – Rusijoje, 3 – Ukrainoje, 3 – Vokietijoje ir vienas Bulgarijoje.

Pasak I. Salmelos, bendrovė visose šalyse stengiasi remti vietos ekonomiką, rinkdamasi vietinių tiekėjų žaliavas bei atsižvelgti į vietos gyventojų skonį.

Bulgarijoje taip pat stengsimės laikytis šios savo įprastos praktikos. Šioje šalyje bus siūlomi patiekalai iš įprastinio bendrovės valgiaraščio, kuris papildytas specialiai Bulgarijos rinkai sukurtais kebabų patiekalais. O vieni svarbiausių ingredientų, kuriuos importuosime iš Suomijos, bus „Hesburger“ padažai ir majonezas, kurie yra gaminami mūsų gamykloje Suomijoje ir nulemia išskirtinį mūsų mėsainių skonį“, - sakė I. Salmela.

Per 2017 m. bendrovė mūsų šalyje planuoja investuoti nuo 3 iki 4 mln. eurų ir atidaryti 3-4 naujus restoranus. Investicijos į plėtrą Latvijoje šiemet sieks 3 mln. eurų, Estijoje - 2,5-3 mln. eurų.