17.01.2018

Skubantiems – pirmoji programėlė Lietuvoje, leidžianti telefonu užsisakyti ir atsiskaityti už „Hesburger“ maistą

Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ Lietuvos vartotojams pristato unikalią rinkoje mobiliąją programėlę, kuri greitojo maisto paslaugai suteikia dar daugiau lankstumo ir greičio.

Hesburger" mobilioji programėlė leidžia nuotoliniu būdu užsisakyti maistą ir už jį sumokėti, sutaupyti pasinaudojant kuponais, patogiai valdyti savo „Bonus“ klubo paskyrą, o taip pat – pirmiesiems sužinoti apie „Hesburger" naujienas ir akcijas.

Jau naudojasi 1 mln. vartotojų

„Hesburger“ programėlė jau sulaukė didelio populiarumo kitose šalyse – Suomijoje ji buvo pristatyta 2016 m. pavasarį, Estijoje – praėjusių metų liepą, o Latvijoje – rugsėjo gale. Iki praėjusių metų pabaigos šiose šalyse „Hesburger“ programėlę atsisiuntė daugiau kaip 1 mln. žmonių. 

Mūsų programėlė greitojo maisto koncepcijai suteikia visiškai naują kokybės aspektą. Pirmieji Lietuvos rinkoje pasitelkėme mobiliąsias technologijas, kad galėtume klientus aptarnauti dar greičiau ir patogiau. Programėlė leidžia planuoti ir taupyti laiką, iš anksto internetu užsisakant ir sumokant už maistą – atvykus į restoraną belieka atsiimti jau paruoštą užsakymą savo pasirinktu laiku. Visa klientams aktuali informacija apie produktus bei populiarieji nuolaidų kuponai nuo šiol – irgi mobiliajame telefone, todėl niekada nebepasimes“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Sutaupo dar daugiau laiko

Atsisiųsti programėlę galima nemokamai iš „Apple Store“ arba „Google Play“. Ja naudotis labai paprasta ir patogu. Pažymėjus norimus produktus ir atlikus išankstinį apmokėjimą, užsakymą pageidaujamu laiku galima atsiimti užsukus į pasirinktą restoraną arba pravažiuojant automobiliu pro „drive-in“ dalį. Taip pat galima iškart naudotis programėlėje pateiktais kuponais bei specialiais pasiūlymais.

Ši programėlė skubantiems ir laiką taupantiems klientams leis pavalgyti dar greičiau. Be to, programėlė suteikia labai daug lankstumo ir patogumo – internetu pateiktą ir apmokėtą užsakymą nebūtina pasiimti pačiam, tai gali padaryti ir kitas žmogus, kuriam persiunčiamas programėlės sugeneruotas užsakymo QR kodas. Ši galimybė labai patogi šeimoms, draugams ar bendradarbiams“, - sakė I. Salmela.

Programėlė taip pat padeda surasti artimiausią tinklo restoraną ir pateikia nuorodas, kaip iki jo nukeliauti.

Užtikrina pagrindinius klientų poreikius

Programėlė yra sukurta remiantis išsamiu klientų poreikių tyrimu ir analize.

Greitojo maisto restoranų vieta ir greitas aptarnavimas yra laikomi esminiais sėkmės faktoriais. Todėl „Hesburger“ restoranų „įkurdinimas“ Lietuvos gyventojų kišenėse ženklina naują proveržį šalies greitojo maisto rinkoje“, - sakė I.Salmela.

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo, kurį „Hesburger“ užsakymu kasmet Baltijos šalyse atlieka tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“ duomenimis, restorano vietą ir greitą aptarnavimą, kaip svarbius kriterijus renkantis greitojo maisto restoraną, nurodė 80 proc. apklaustų Lietuvos gyventojų.