20.01.2016

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai išaugo 20 proc.

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 14 mln. eurų – 20 proc. daugiau negu 2014 m., kuomet pardavimai sudarė 11,9 mln. eurų. Tai – sparčiausias augimas iš visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Estijoje 2015 m. augo 1,7 proc. iki 19 mln. eurų, o Latvijoje – 2,6 proc. iki 18 mln. eurų.

„2015-ieji buvo dar vieni spartaus „Hesburger” augimo ir plėtros metai. Lietuvoje atidarėme 4 naujus restoranus, pasiūlėme naujų produktų, organizavome sėkmingas kampanijas ir užtikrinome itin patrauklius pasiūlymus savo klientams. Visos šios pastangos užtikrino sėkmingą pardavimų augimą ir padėjo toliau stiprinti mūsų pozicijas Lietuvos greitojo maisto rinkoje”, - sakė „Hesburger” plėtros direktorė Ieva Salmela.

Praėjusiais metais „Hesburger” investavo 3,5 mln. eurų į tinklo plėtrą, buvo atidaryti 4 nauji restoranai: Vilniaus prekybos centre „Ozas”, Trakų Vokėje, Sūdmantuose ir Marijampolėje. Šiuo metu Lietuvoje „Hesburger” turi 44 restoranus. Per 2016 m. bendrovė mūsų šalyje planuoja investuoti 3,5 mln. eurų ir atidaryti 3 naujus restoranus. Planuojama, kad investicijos į plėtrą Latvijoje sieks 2 mln. eurų, Estijoje - 1,5 mln. eurų.

Lietuvos rinkoje vis dar yra potencialo augti. Tai matome ir vertindami pardavimų apimtis Estijoje bei Latvijoje. Be to, remiantis kasmet Baltijos šalyse atliekamu nepriklausomu rinkos tyrimu, Latvijoje ir Estijoje dauguma respondentų nurodo „Hesburger” kaip savo mėgstamiausią greitojo maisto tinklą. Lietuvoje pernai mes pagerinome šį rodiklį, labai priartėdami prie šio tikslo, todėl ir šiais metais toliau dirbsime siekdami patenkinti savo klientų lūkesčius”, - pabrėžė I. Salmela.

Nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį pernai lapkričio mėnesį trijose Baltijos šalyse atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, atskleidė, kad Lietuvoje populiariausių greitojo maisto restoranų trejetuke rikiuojasi „Čili“, „Hesburger“ ir „McDonald‘s“ – kiekvieną iš jų kaip savo mėgstamiausią restoraną įvardijo panaši respondentų dalis – nuo 17 iki 19 proc. Latvijoje ir Estijoje daugiausia respondentų – atitinkamai 19 ir 21 proc. – „Hesburger” tinklą nurodė kaip savo mėgstamiausią.

Pasak I. Salmelos, šiemet „Hesburger“ ir toliau teiks platų produktų pasirinkimą patraukliomis kainomis ir užtikrins aukštą klientų aptarnavimo lygį. Kasmet visi „Hesburger“ restoranai yra nuolat tikrinami bei vertinami pagal vieningus kriterijus, o metų gale išrenkamas geriausių rezultatų pasiekęs tinklo restoranas. Geriausio 2015 m. „Hesburger“ restorano titulas Lietuvoje atiteko Kauno „Akropolio“ prekybos centre veikiančiam restoranui.