Apie „Hesburger“

„Hesburger“ – registruotas prekės ženklas, kurio nuosavybės teisės priklauso Suomijos pagrindinei bendrovei „Burger-In Oy“. „Burger-In Oy“ savininkai ir valdytojai – Salmela šeima. „Burger-In Oy“ valdybos pirmininkas – bendrovės steigėjas Heikki Salmela. Kari Salmela yra „Burger-In Oy“ generalinis direktorius, o Jari Vuoti – generalinio direktoriaus pavaduotojas.

„Hesburger“ dirba apie 5400 darbuotojų Suomijoje ir apie 2600 filialuose užsienyje. 2021 m. pabaigoje Suomijoje buvo 281 „Hesburger“ restoranai. Pagrindinė „Hesburger“ būstinė yra įsikūrusi Turku mieste, Suomijoje. Pagrindinėje būstinėje įvairiose grupės vykdomose veiklose (vadyba, verslo ir personalo administravimas, teisės reikalai, informacinės technologijos, gaminių kūrimas, rinkodara ir komunikacijos) dirba apie 70 darbuotojai. „Hesburger“ turi nuosavą gamybos įmonę, įsikūrusią Kaarina mieste, Suomijoje. Čia taip pat yra įsikūręs centrinis „Hes-Pro“ sandėlis. „Hes-Pro“ dirba apie 85 darbuotojus. Pagrindinis Baltijos šalių sandėlis ir logistikos centras yra Sauė mieste, Estijoje. Šiuo metu jame dirba apie 30 darbuotojai, kurie užtikrina nenutrūkstamą prekių ir žaliavų tiekimą „Hesburger“ restoranams visose trijose Baltijos šalyse.

Standartinis gaminių asortimentas

Į standartinį „Hesburger“ gaminių asortimentą įeina mėsainiai, kompleksai, tortiljossalotosdesertai ir karšti ar šalti gėrimai. Standartiniame gaminių asortimente taip pat rasite kepsneliųsojos lazdelių ir svogūnų žiedų. Be standartinių gaminių, „Hesburger“ savo klientams periodiškai pasiūlo vis naujų akcijų.

Kaip viskas prasidėjo?

„Hesburger“ restoranų tinklo istorija siekia 1966 m., kai du jauni verslininkai Heikki ir Kirsti Salmela atidarė pirmąjį grilio kioską Nantalio miestelyje Suomijoje. Kai greito aptarnavimo maisto įmonių paslaugų kultūra Suomijoje pradėjo įgauti vis didesnę paklausą, 1980 m. Turku mieste, naujajame „Hansa“ prekybos centre, jie atidarė pirmąjį „Hesburger“ pavadinimo restoraną.

Bėgant metams „Hesburger“ išplėtė savo restoranų tinklą visoje Suomijoje, kad gaminiai būtų prieinami kiekvienam šalies gyventojui. Restoranų tinklas labiausiai augo dešimtajame dešimtmetyje.

Antroje dešimtojo dešimtmečio pusėje „Hesburger“ prasiplėtė už Pietvakarių Suomijos ribų ir tapo visoje šalyje veikiančiu restoranų tinklu. Per pastaruosius kelerius metus „Hesburger“ restoranų skaičius Suomijoje siekė apie 270. 2002 m. „Burger-In Oy“ įsigijo greitojo maisto restoranų tinklą „Carrols“ ir tapo šios pramonės rinkos lyderiu tiek apyvartos, tiek komercinės veiklos vykdymo vietų skaičiaus atžvilgiu. Daugiausia naujų „Hesburger“ restoranų buvo atidaryta 2011–2012 m. Tačiau, kadangi jau veikė daugiau nei 200 restoranų, tuo metu atidarytų restoranų skaičius proporcingai nebuvo toks didelis kaip restoranų, atidarytų dešimtajame dešimtmetyje.

Verslo plėtra užsienyje

Pirmuosius žingsnius užsienyje restoranų tinklas žengė 1995 m., atidaręs restoranus Vokietijoje ir vėliau, 1996 metais, atidaręs pirmą restoraną Estijoje. Pastaraisiais metais sėkminga restoranų tinklo koncepcija užėmė tvirtas pozicijas ir kitose šalyse. 2022 metų pavasarį „Hesburger“ restoranai jau buvo ne tik Suomijoje, Estijoje ir Vokietijoje, bet taip pat ir Latvijoje, Lietuvoje, Ukrainoje bei Bulgarijoje.

Kalbant apie atsakomybę, įžengimas į Vokietijos rinką padarė didelę įtaką restorano tinklo sprendimams aplinkosaugos srityje. Palyginti su aplinkosaugos reikalavimais Suomijoje, 1990 m. reikalavimai Vokietijoje buvo gerokai griežtesni. Reaguodamas į šiuos reikalavimus, restoranų tinklas padidino sąmoningumą atliekų rūšiavimo klausimais ir priėmė svarbius sprendimus dėl pakavimo medžiagų.