„HESBURGER BONUS“ KLUBAS: PRIVATUMO TAISYKLĖS

„Burger-In Oy“ (toliau – Mes arba Hesburger) renka „Bonus“ klubo narių (toliau – Jūsų arba
Kliento) asmens duomenis. „Hesburger“ įsipareigoja šiuos duomenis tvarkyti pagal asmens
duomenų apsaugos įstatymus.

Kadangi „Hesburger“ nuolat tobulina savo paslaugas, gali prireikti pakeisti ir atnaujinti šias
privatumo taisykles. Privatumo politikos pakeitimai taip pat gali būti reikalingi, kai keičiami
galiojantys teisės aktai. Paskelbsime apie visus Privatumo politikos atnaujinimus. Šios
Privatumo politikos turinį reikia nuolat tikrinti. Šiame puslapyje pateikiama šiuo metu
galiojanti privatumo politikos versija.

Kodėl mes naudojame Klientų duomenis?

„Hesburger Bonus“ klubo registre Klientų duomenys tvarkomi šiais tikslais:

  • Teikti, plėtoti ir stebėti su „Bonus“ klubu susijusias paslaugas;
  • Aptarnauti Klientus ir palaikyti ryšį su Klientais;
  • Siekiant suteikti „Bonus“ kreditus ir nurodyti „Bonus“ klubo lojalumo programos lygius;
  • Siūlyti registruotiems vartotojams naudotis „Hesburger“ programėle ir ją tobulinti;
  • Valdyti išankstinius užsakymus ir pirkimus, atliktus „Hesburger“ programėlėje ir atlikti
    mokėjimo sandorius;
  • Analizuoti, grupuoti ir plėtoti klientų srautą;
  • Rinkodara.

Kliento elektroninis paštas, telefono numeris, gyvenamosios vietos adresas ir pranešimai
„Hesburger“ programėlėje gali būti naudojami pasiūlymams arba naujienoms apie naujus
produktus ir paslaugas, kurias teikiame mes arba „Hesburger“ restoranų tinklas, tačiau tik
tuo atveju, jei Klientas su tuo sutinka. Tai galioja privalumams ir pasiūlymams, kurie, galbūt,
perduodami kitais skaitmeniniais kanalais.

Iš savo pranešimų kruopščiai atrinksime tuos, kurie yra aktualiausi konkrečiam Klientui. Tai
atliekama automatiškai, įvertinant, pavyzdžiui, ankstesnių užsakymų istoriją ir vieną ar
daugiau demografinių požymių, pavyzdžiui, amžių ar gyvenamąją vietą). Remiantis registro
duomenimis automatiškai nebus priimami jokie sprendimai ar profiliuojama pagal Bendrąjį
duomenų apsaugos reglamentą (BDAR), dėl ko gali atsirasti teisinių pasekmių Klientui.

Duomenų tvarkymo principai

Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas, priklausomai nuo tikslo ir asmens
duomenų, yra:

  • Įstatyminių įsipareigojimų laikymasis;
  • Kliento sutikimas.

Kokie yra duomenų šaltiniai?

„Hesburger“ renka duomenis tiesiogiai iš Kliento, kai Klientas pateikia paraišką tapti „Bonus“
klubo nariu arba atnaujina savo duomenis „Bonus“ klubo puslapyje „Hesburger“ svetainėje
arba „Hesburger“ programėlėje.

Duomenis apie „Bonus“ klubo kortelės naudojimą ir Kliento užsakymus „Hesburger“ gauna
iš „Hesburger“ restoranų kasos aparatų ir „Hesburger“ programėlės.

Siekdama pasiūlyti privilegijas darbuotojams, „Hesburger“ gauna informaciją apie
„Hesburger“ tinkle dirbančius darbuotojus iš tai pačiai įmonių grupei ar tam pačiam
ekonominiam konsorciumui priklausančių bendrovių arba iš franšizės operatorių.

Kokio tipo duomenys tvarkomi?

Klientų asmens duomenys ir kontaktinė informacija

Kliento vardas ir pavardė, gyvenamosios vietos adresas, pašto kodas, miestas (gyvenvietė),
telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gimimo data, „Bonus“ klubo nario numeris,
informacija apie prijungtą narį, susietą su „Bonus“ paskyra, ir jaunesnio nei 15 metų „Bonus“
klubo nario (nepilnamečio) tėvų arba globėjų vardas, pavardė ir el. pašto adresas, taip pat
šių tėvų arba globėjų sutikimas tvarkyti nepilnamečio asmens duomenis. Šiame registre
laikoma informacija apie tėvo ar globėjo sutikimą tvarkyti vaiko asmens duomenis.
„Hesburger“ svetainėje užsiregistravusių Klientų naudotojų kodai ir slaptažodžiai įrašomi,
taip pat saugoma informacija apie Kliento sutikimą vykdyti tiesioginę rinkodarą el. paštu,
paštu ar mobiliuoju telefonu. Kad būtų galima pasiūlyti privilegijas darbuotojams, registre
saugomi duomenys apie tai, ar Klientas yra „Hesburger“ tinklo darbuotojas.

Informacija apie sandorį

Tai yra informacija apie pirkimus, suteikiančius Klientui teisę gauti „Bonus“ taškų,
nepanaudotus „Bonus“ taškus, Kliento „Bonus“ klubo lygį ir datą, kada šis lygis buvo
pasiektas.

Su „Hesburger“ programėle susijusi informacija

Registre saugoma informacija apie registraciją „Hesburger“ programėlėje ir su ja naudojimu
susijusi informacija (pvz., registracijos programėlėje data ir laikas, mokėjimo kortelės
įtraukimo ir ištrynimo laikas, kliento telefono siunčiama informacija apie mobilųjį prietaisą,
prietaiso identifikatorius ir IP adresas). Didžioji dalis su programėlės naudojimu susijusios
informacijos saugoma tik laikinai.

Klientas sutinka, kad, norint naudotis kai kuriuo programėlės turiniu, reikalingi Kliento
buvimo vietos duomenys. „Hesburger“ gali tvarkyti Kliento buvimo vietos duomenis tik tiek,
kiek jų reikia paslaugai suteikti. Panaudojus šiuos duomenis jie pašalinami ir jokiai trečiajai
šaliai neperduodami. Buvimo vietos duomenų naudojimo funkciją galima įjungti ir išjungti.

Įsigyjant „Hesburger“ dovaną, t. y. dovanų kortelę, kurią galima išsiųsti naudojantis
programėle, taip pat registruojamas dovanos gavėjo telefono numeris ir bet kokia vaizdinė
medžiaga, išsaugota kaip dovanų kortelės fono paveikslėlis.

Kas gali gauti Kliento duomenis ar prie jų prieiti?

Tik mūsų paslaugoms teikti reikalingi asmens duomenys perduodami šioms šalims:

1) Tai pačiai įmonių grupei kaip ir „Hesburger“ priklausančioms šalims:

  • „AS Hesburger“, „RigaBurger SIA“, „Hes-Pro Vilnius“ – rinkodaros tikslams. Šios
    įmonės kuria konkrečiai Baltijos šaliai pritaikytas rinkodaros priemones.
  • „Salmela-Yhtiöt Oy“ – „Bonus“ klubo programos techninei priežiūrai ir valdymui,
    įskaitant „Hesburger“ programėlės techninę priežiūrą ir tobulinimą.
  • „AS Hesburger“ – techninei priežiūrai ir administracinėms paslaugoms teikti.
  • „Hesburger“ restoranų frančizės įmonėms – „Bonus“ klubo veiklai palaikyti, pvz.,
    siekiant suteikti galimybę naudotis „Bonus“ klubo privilegijomis, aptarnauti klientus ir
    reaguoti į jų pastabas ir pasiūlymus.

2) Išorinėms šalims:

  • IT paslaugas teikiančioms įmonėms.
  • Rinkodaros paslaugas teikiančioms įmonėms, pvz., vykdančioms rinkodaros
    kampanijas el. paštu ar kitais skaitmeniniais kanalais.
  • „Hesburger“ restoranų frančizės įmonėms, kurios nepriklauso „Hesburger“ įmonių
    grupei: „Bonus“ klubo veiklai palaikyti, pvz., siekiant suteikti galimybę naudotis
    „Bonus“ klubo privilegijomis, aptarnauti klientus ir reaguoti į jų pastabas ir pasiūlymus.
  •  „Stripe Payments Europe Limited“ (Airija), kuri kaupia klientų kredito kortelių
    informaciją tam, kad galėtų vykdyti „Hesburger“ programėlėje atliekamas mokėjimo
    operacijas. Daugiau informacijos apie „Stripe“ tvarkomų duomenų privatumą rasite
    šios įmonės privatumo taisyklėse (stripe.com/fi/privacy).
  • Teisėsaugos institucijoms ir kitoms valdžios įstaigoms pagal duomenų užklausas,
    kurias jos pateikia remdamosi galiojančiais įstatymais.
  • Draudimo įmonėms pretenzijų tvarkymo tikslais.

Visus „Hesburger“ restoranų įmonių pavadinimus ir adresus rasite „Hesburger“ svetainėje.

Duomenų perdavimas už Europos Sąjungos ribų ir perdavimo apsaugos priemonės

Kadangi „Hesburger“ asmens duomenims tvarkyti pasitelkia subrangovus, duomenys taip
pat tvarkomi už Europos Sąjungos (ES) arba Europos ekonominės erdvės (EEE) ribų. Jei
darbuotojų duomenys perduodami už ES ar EEE ribų, užtikriname, kad duomenys būtų
tinkamai apsaugoti, pavyzdžiui, susitariame dėl teisės aktais nustatytų duomenų apsaugos
priemonių pagal duomenų apsaugos teisės aktus, pavyzdžiui, taikant Europos Komisijos
patvirtintas standartines sutarčių sąlygas (angl. Standard Contractual Clauses, SCC).

Duomenų saugumas

„Hesburger“ naudoja technines ir organizacines priemones, kad asmens duomenis
apsaugotų nuo neteisėto priėjimo prie jų, perdavimo, ištrynimo ar kitokio naudojimo, kuris
gali kelti pavojų informacijos saugumui. Registras yra elektroninis. Registras naudojamas,
jo duomenys keičiami ir tvarkomi tik naudojant kelių lygmenų naudotojo identifikavimą per
šifruotą programą. Registru naudotis gali tik asmenys, paskirti sistemai prižiūrėti ir valdyti.
Registro duomenys saugomi nuo išorinės prieigos, o registro naudojimas kontroliuojamas.

Kaip ilgai laikomi Klientų duomenys?

Duomenys laikomi tiek, kiek būtina. Standartiškai, informacija saugoma tiek, kiek Klientas
yra „Bonus“ klubo narys. Pasibaigus narystei, duomenys ištrinami per vieną mėnesį po narystės pasibaigimo dienos, išskyrus tuos duomenis, kuriuos „Hesburger“ privalo saugoti
ilgesnį laiką pagal įstatymą.

Jei dvejus metus nesinaudojama „Bonus“ paskyra, Kliento narystė nutraukiama, o su šia
naryste susiję asmens duomenys ištrinami.

Kliento pirkimo duomenys saugomi dešimt metų nuo pirkimo metų pabaigos.

„Hesburger“ dovanos atveju dovanos gavėjo telefono numeris ištrinamas, jei dovanos
gavėjas nėra ir netaps „Bonus“ klubo nariu, o tai yra būtina sąlyga norint pasinaudoti
„Hesburger“ dovana.

Bendras duomenų valdymas kartu su „Facebook“

„Hesburger“ prižiūrint savo „Facebook“ socialinio tinklo puslapius, „Hesburger“ ir „Facebook
Ireland Limited“ yra bendri „Hesburger“ puslapių naudotojų duomenų valdytojai. „Facebook“
tvarko asmens duomenis pagal savo Privatumo politiką, kurią galima rasti
www.facebook.com/privacy/. „Facebook“ pirmiausia atsako už duomenų apsaugos teisės
aktų laikymąsi, duomenų saugumo užtikrinimą ir tinklo paslaugų naudotojų teisių
įgyvendinimą. „Hesburger“ tvarko duomenis teisėtų interesų pagrindu.

Per „Facebook“ bendrovė „Hesburger“ gauna prieigą prie tokių registruoto „Facebook“
naudotojo viešų duomenų kaip naudotojo vardas ir profilio nuotrauka. Šiuos duomenis
tvarkome tik savo tikslais, tokiais kaip informacijos apie naujus produktus ir paslaugas
teikimas, rinkodaros tikslais, siekiant gauti Klientų atsiliepimus, perkant reklamą iš
„Facebook“ ir vertinant reklamų pasiekiamumo rodiklius.

Kliento teisės

Klientas gali naudotis šiomis toliau nurodytomis teisėmis, pateikęs „Hesburger“ prašymą
įprastu ar elektroniniu paštu.

Prieigos teisė

Klientas turi teisę pasitikrinti savo duomenis „Bonus“ klubo registre. Kad tai padarytų jam
reikia prisijungti „Bonus“ klubo svetainėje arba „Hesburger“ programėlėje.

Teisė reikalauti ištaisyti klaidą

Klientas turi teisę reikalauti, kad būtų ištaisyti bet kokie netikslūs ar ne visi duomenys.
Klientas gali ištaisyti neteisingus ar papildyti ne visus duomenis prisijungęs „Bonus“ klubo
svetainėje arba „Hesburger“ programėlėje. Jeigu klaidos neįmanoma ištaisyti svetainėje ar
programėlėje, Klientas turi kreiptis į „Hesburger“.

Teisė reikalauti pašalinti duomenis

Klientas turi teisę reikalauti, kad jo duomenys būtų pašalinti iš „Bonus“ klubo registro („teisė
būti pamirštam“). Tačiau, jei Klientas pageidauja likti „Bonus“ klubo nariu, ne visi duomenys gali būti ištrinti. Kliento prašymu „Hesburger“ deda visas pastangas, kad duomenys būtų
ištrinti be nereikalingo delsimo, išskyrus atvejus, kai yra teisinių priežasčių, dėl kurių
atsisakoma ištrinti duomenis.

Teisė riboti tvarkymą ir jam prieštarauti

Klientas turi teisę apriboti savo asmens duomenų tvarkymą ar tam prieštarauti. Gavusi
Kliento prašymą „Hesburger“ neturi teisės toliau tvarkyti Kliento asmens duomenų, nebent
yra įstatyminis pagrindas tai daryti. Dėl tokio ribojimo gali būti apribotos ar nutrauktos ir
Kliento galimybės naudotis „Bonus“ klubo paslaugomis.

Klientas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti su „Bonus“ klubu susijusios tiesioginės
rinkodaros, įskaitant profiliavimą tiesioginės rinkodaros tikslams. Norėdamas pakeisti
tiesioginės rinkodaros nuostatas, Klientas turi prisijungti prie sistemos „Bonus“ klubo
svetainėje ar „Hesburger“ programėlėje. Visuose „Bonus“ klubo rinkodaros el. laiškuose yra
prenumeratos atsisakymo galimybė.

Teisė perkelti duomenis iš vienos sistemos į kitą

Klientas turi teisę gauti savo asmens duomenis sutvarkytoje ir visiems priimtinoje formoje,
kuria Klientas gali perduoti duomenis kito asmens duomenų registro valdytojui.

Teisė pateikti skundą

Jei manote, kad buvo pažeistas jūsų privatumas, galite pateikti skundą ES valstybės narės,
kurioje gyvenate, kompetentingai institucijai. Išsamią informaciją apie nacionalines
duomenų apsaugos institucijas rasite čia:

http://ec.europa.eu/newsroom/article29/itemdetail.cfm?item_id=612080

Kas yra mano asmens duomenų kontrolierius ir į ką aš galiu kreiptis?

„Burger-In Oy“
Įmonės kodas: FI20319676
Linnankatu 34
20100 Turku
bonusklubi@hesburger.fi

Atnaujinta versija 21.01.2025