Darbuotojų istorija #3

Darbui įkvepia įvertinamos pastangos ir nuoširdi klientų padėka

Viktorija - „Hesburger“ restorano „Akropolyje“ Kaune darbuotoja

Mėgstamiausias „Hesburger“ patiekalas – kebabo mėsainis ir paprikinis majonezas

Laisvalaikio pomėgiai – keliauti ir leisti laiką gamtoje

Viktorija, dar kol pati nedirbo „Hesburger“, jau buvo šio tinklo gerbėja ir dažna lankytoja. Savo apsilankymų metu ji stebėdavo darbuotojus ir kartais kildavo mintis - galbūt reiktų pasidomėti darbu šioje bendrovėje. Internete sužinojo, kad siūlomas lankstus darbo grafikas, kuris jai, kaip studentei, buvo itin svarbus, tad nusprendė išnaudoti šią galimybę ir užpildė anketą. Netrukus buvo pakviesta pabandyti dirbti, viskas sekėsi puikiai, ir dabar Viktorija yra draugiško Kauno „Akropolio“ restorano komandos narė.

„Prieš įsidarbindama „Hesburger“, jau turėjau darbo patirties, todėl jaučiausi pakankamai užtikrintai ir dirbti man sekasi. Galiu pasakyti, kad darbas čia pateisina mano lūkesčius - ne tik siūlomas lankstus darbo grafikas ir geras atlyginimas, bet vadovai pastebi ir įvertina tavo pastangas. Smagu, kad yra įvairios nominacijos, geriausio metų darbuotojo rinkimai, kai esi skatinamas siekti vis aukštesnių rezultatų. Be to, yra perspektyvų kilti karjeros laiptais“, - jai aktualius darbo „Hesburger“ privalumus vardija Viktorija.

Bendravimas su klientais - ir iššūkis, ir įkvėpimas

Pasak jos, vienas iš sudėtingesnių darbo aspektų - tai bendravimas su klientais.

„Kaip bebūtų nusiteikęs klientas, visada stengiuosi kuo greičiau ir geriau įvykdyti jo užsakymą, kad jis išeitų patenkintas, su geresne nuotaika ir gal net su šypsena. Labai padeda ir žinojimas, jog visada sulauksiu pagalbos iš savo vadovės ir kolegų“, - sako Viktorija.

Mergina ypač džiaugiasi, kai sulaukia nuoširdžios padėkos iš klientų, kuri labai skatina dirbti dar geriau ir siekti dar didesnių rezultatų.

„Būna, kad klientai pasidžiaugia ir padėkoja, kad buvo greitai ir kokybiškai aptarnauti, maloniai nustemba greitai gavę savo užsakymą. Kartais pagiria ir mūsų linksmą kolektyvą. Geri klientų žodžiai labai įkvepia ir motyvuoja“, - sako restorano „Akropolyje“ Kaune darbuotoja.

Neigia mitus apie sunkų darbą

Pasak jos, teko girdėti mitų, kad darbas „Hesburger“ yra labai sunkus, bet ji pati su tuo nenori sutikti. 

„Taip, šis darbas reikalauja atsakomybės, judrumo, bet visko išmokus dirbti nėra sunku. Tiesiog reikia pačioje darbo pradžioje nusiteikti daug mokytis ir nugalėti save. Man pačiai pirmą mėnesį buvo sunku, bet jeigu nori dirbti, tikrai gali viską išmokti“, - užtikrina Viktorija.

Mergina sako, kad visada smagu dirbti su pozityviais, draugiškais, nebijančiais bendrauti ir optimistiškais kolegomis. Ji pati irgi stengiasi kasdien skleisti pozityvią nuotaiką ir visur suspėti.

Viktorijos patarimas norintiems įgyti darbo patirties: „Nebijokite sunkaus darbo ir nepasiduokite susidūrę su sunkumais. Pirmas darbas niekada ir niekam nebūna lengvas, nes trūksta patirties. Tiesiog reikia stengtis, ir viskas pavyks.“