„HESBURGER“ PROGRAMĖLĖ – NAUDOJIMO NUOSTATOS IR SĄLYGOS

Atnaujinta 2020 m. birželio 17 d.

1. Bendroji informacija

„Hesburger“ programa (toliau – „Programa“) priklauso ir ją naudoti teikia „Burger-In Oy“ (toliau – „Hesburger“), įmonės kodas: 2031967-6, adresas: Linnankatu 34, 20100 Turku, Suomija. Be to, „Burger In Oy“ yra „Hesburger Bonus“ klubo, kuriam taikomos jo nuostatos ir sąlygos, esančios „Hesburger“ interneto svetainėje, teikėjas.

Klientas (toliau – „Klientas“) gali naudoti Programą norėdamas peržiūrėti ir įsigyti skirtingų „Hesburger“ gaminių (toliau – „Gaminiai“) remdamasis šiomis naudojimo nuostatomis ir sąlygomis. Gaminių pardavėjas yra vietinė „Hesburger“ restorano įmonė, kurioje Klientas perka (toliau – „„Hesburger“ restoranai“). „Hesburger“ restoranų įmonės ir kontaktinę informaciją galima rasti Programoje, pasirinkus „„Hesburger“ restoranai“.

Šios naudojimo nuostatos ir sąlygos taikomos Programai ir konkrečiam jos turiniui. Naudodamas Programą, Klientas sutinka su šiomis nuostatomis ir sąlygomis ir įsipareigoja laikytis jų bei bet kokių kitų atskirai Programoje pateiktų rekomendacijų. Šios nuostatos ir sąlygos taip pat taikomos „Hesburger“ restoranams.

„Hesburger“ išsaugos šių naudojimo nuostatų ir sąlygų tekstą ir šių nuostatų tekstas išliks prieinamas Klientui per Programą. Tačiau skatiname Klientą išsaugoti arba atsispausdinti šias naudojimo nuostatas ir sąlygas, nes jų gali prireikti ateityje.

Naudojimo nuostatos ir sąlygos teikiamos suomių, švedų, anglų, estų, latvių, lietuvių ir rusų kalbomis.

2. „Hesburger“ programa

Programa yra mobilioji paslauga, skirta naudoti „Hesburger“ ir / arba „Hesburger“ restoranų klientams. Programą galima naudoti dviem būdais: be registracijos galima naudoti jos pagrindinę konfigūraciją, o registruotam naudotojui galima naudoti „Bonus“ klubo lygiu.

Pagrindinis lygis – neregistruoti naudotojai. Klientui nereikia registruotis norint parsisiųsti ir naudoti Programą. Naudodami pagrindiniu lygiu, Klientai gauna informacijos apie Gaminius, vietas, paslaugas, kampanijas ir specialius pasiūlymus. Pagrindinio lygio Klientai negali pateikti Išankstinių užsakymų arba kaupti premijų.

„Bonus“ klubo lygis – prisijungimus turintys registruoti Klientai. Norint užsiregistruoti Programoje, reikia turėti „Bonus“ klubo paskyrą arba „Hesburger Bonus“ klubo narystę. „Hesburger Bonus“ klubo nuostatas ir sąlygas bei periodines „Bonus“ klubo privilegijas Klientai gali rasti savo vietinėje „Hesburger“ interneto svetainėje.

Pati Programa yra elektroninė „Bonus“ kortelė, kurią Klientas pateikia pirkdamas „Hesburger“ restoranuose. Registruoti Programos naudotojai gali naudoti Programą išankstiniams užsakymams pateikti į sąrašą įtrauktuose „Hesburger“ restoranuose ir užsakymams atsiimti nurodytu laiku. Programoje Klientas gali rasti, pvz., informacijos apie „Bonus“ klubo narystę, „Bonus“ klubo privilegijas ir bendrus specialiuosius pasiūlymus bei kampanijas. Be to, Klientas gali naudoti Programą „Bonus“ klube sukauptai sumai stebėti.

Tam, kad Programa veiktų tinkamai, Klientas turi naudoti naujausią Programos versiją.

3. Gaminių asortimentas ir kainos

Programoje rodomas gaminių asortimentas yra toks pats, kaip įprastas „Hesburger“ gaminių asortimentas, išskyrus tam tikram „Hesburger“ restoranui priskiriamą gaminių asortimentą ir kainas. Kiekviename restorane gaminių asortimentas ir kainos gali skirtis. Ne visus Gaminius galima rasti visuose „Hesburger“ restoranuose. Visose pateiktose kainose įskaičiuotas pridėtinės vertės mokestis ir kiti taikomi mokesčiai.

Tam tikrais atvejais Gaminių kainos „Hesburger“ restoranuose gali skirtis nuo Programoje rodomų kainų. Tokiais atvejais Klientas turi teisę mokėti mažesnę kainą, nebent pateikta kaina yra aiškiai klaidinga. Tokiu atveju Klientas, pateikęs išankstinį užsakymą, kaip nurodyta toliau 4.2 dalyje, turi teisę atšaukti savo užsakymą ir atgauti sumokėtą kainą. 

4. Užsakymo pateikimas

4.1 Pirkinių sąrašo sudarymas

Visi Programos naudotojai (įskaitant Pagrindinio lygio) gali pagreitinti savo užsakymo pateikimą pasirinktuose „Hesburger“ restoranuose pirmiausia sudarydami pirkinių sąrašą Programoje ir pateikdami pirkinių sąrašo kodą „Hesburger“ restorano kasoje (toliau – „Pirkinių sąrašo sudarymas). Už pirkinių sąraše esančius Gaminius sumokama atsiskaitant „Hesburger“ restoranų kasose, tada Gaminiai pagaminami pagal Kliento užsakymą. Pirkinių sąrašui sudaryti nebūtina registruotis Programoje.

4.2 Išankstinis užsakymas 

Registruotas Klientas gali naudoti Programą išankstiniam užsakymui sudaryti ir apmokėti. Tuomet Užsakymas bus paruoštas atsiimti pasirinktame „Hesburger“ restorane (toliau – „Išankstinis užsakymas). Prieš atsiimant Išankstinį užsakymą, reikia už jį sumokėti. Ne visi „Hesburger“ restoranai priima Išankstinius užsakymus. Programoje pateikiamas restoranų, kurie priima Išankstinius užsakymus (toliau – „Išankstinių užsakymų restoranas), sąrašas. Toliau minimas laikas, kai pateikiamas Išankstinis užsakymas, reiškia laiką, kai Klientas patvirtina užsakymą ir už jį sumoka naudodamasis Programa.

Klientas gali pasiimti Išankstinį užsakymą iš atskirai pažymėto Paėmimo taško (toliau – Paėmimo taškas) arba privažiuojamojo langelio. Kad užsakymas būtų įvykdytas greitai ir sklandžiai, „Hesburger“ rekomenduoja pasirinkti Paėmimo tašką. Klientas galės pasiimti Išankstinį užsakymą iš Paėmimo taško nestovėdamas eilėje prie kasos.

Per Programą pateikti Išankstiniai užsakymai įpareigoja Klientą „Hesburger“ restorano atžvilgiu. Išankstiniam užsakymui suteikiamas keturių skaitmenų kodas, kuris Klientui suteikia teisę atsiimti Išankstinį užsakymą. Klientas turi saugoti kodą, kad juo nebūtų neteisėtai pasinaudota. Tačiau Klientas gali įgalioti kitą asmenį atsiimti Išankstinį užsakymą perduodamas šį kodą tokiam trečiajam asmeniui. Kiekvienas kodas yra unikalus ir jį galima panaudoti tik kartą. „Hesburger“ arba Išankstinių užsakymų restoranas neatsako už neteisėtą trečiųjų asmenų kodo panaudojimą, nebent tretieji asmenys gavo prieigą prie kodo dėl „Hesburger“ arba Išankstinių užsakymų restorano kaltės.

Programoje Klientas pasirenka Išankstinio užsakymo atsiėmimo laiką. Programoje automatiškai pateikiami galimi atsiėmimo laikai. Galimas Išankstinio užsakymo laikas gali būti nedelsiant, kai Išankstinių užsakymų restorane Išankstinis užsakymas pradedamas ruošti kaip įmanoma greičiau. Arba Išankstinio užsakymo atsiėmimo laikas gali būti ne anksčiau kaip 15 min. nuo Išankstinio užsakymo pateikimo. Išankstinius užsakymus galima įvykdyti tik Išankstinių užsakymų restorano darbo valandomis, o jei restoranas uždarytas, darbo valandomis kitą dieną. Tačiau Išankstinis užsakymas gali būti įvykdytas ne vėliau kaip 12 valandų po jo pateikimo. Vėliausias Išankstinių užsakymų atsiėmimo laikas yra likus ne mažiau kaip 5 min. iki Išankstinių užsakymų restorano uždarymo. „Hesburger“ arba atitinkamas Išankstinių užsakymų restoranas neatsako Klientui, jei Klientas vėluoja atsiimti užsakymą. Klientas, pasirinkdamas Išankstinį užsakymą atsiimti nedelsiant, turi pateikti jį bent vieną minutę iki Išankstinių užsakymų restorano uždarymo.

Programoje Klientas gali stebėti, kada Išankstinis užsakymas bus paruoštas atsiimti. Jei Klientas įjungė aktyviuosius pranešimus Programos nustatymuose, Klientui bus išsiųstas aktyvusis pranešimas apie paruoštą Išankstinį užsakymą.

„Hesburger“ restoranas dės visas pastangas, kad Kliento Išankstinis užsakymas būtų paruoštas iki Kliento nurodyto atsiėmimo laiko. Klientas turi suprasti, kad labai užimtu metu Išankstinio užsakymo paruošimas gali užtrukti ilgiau nei tikėtasi ir kad Išankstinis užsakymas gali nebūti paruoštas nustatytu atsiėmimo metu. Klientas neturi teisės į nuostolių atlyginimą arba papildomą kompensaciją už uždelstą Išankstinį užsakymą, nebent kitaip numatyta imperatyviuose teisės aktuose.

4.3 „Bonus“ taškai 

Pateikdamas Išankstinį užsakymą, „Bonus“ klubo lygio Klientas gali pasirinkti naudoti „Bonus“ kortelę ir už pirkinį gauti „Bonus“ taškų. „Bonus“ kortelės naudojimas suteikia Klientui teisę į „Bonus“ privilegijas pagal „Bonus“ klubo taisykles. Vienam pirkiniui gali būti naudojama tik viena Kliento lojalumo kortelė.

4.4 Išankstinio užsakymo apmokėjimas

Klientas gali sumokėti už Išankstinį užsakymą naudodamas „Bonus“ paskyrą, kredito / debeto kortelę arba kitą „Stripe“ apmokėjimo būdą ir „Apple Pay“. „Stripe Payments Europe Limited“, registruota Airijoje, veikia kaip mokėjimo paslaugų teikėjas.

„Stripe Payments Europe Limited“

www.stripe.com/fi

Naudodamas „Stripe“ mokėjimo būdus, Klientas taip pat sutinka su „Stripe“ atsiskaitymo paslaugos naudotojo sąlygomis, Suomijoje: (www.stripe.com/fi/checkout/terms), ir „Stripe“ privatumo politika, Suomijoje: (www.stripe.com/fi/privacy). 

4.5 Išankstinio užsakymo atšaukimas

Dėl Gaminių pobūdžio Klientas neturi teisės atsisakyti Išankstinio užsakymo po jo pateikimo. Klientas pripažįsta, kad Gaminiai yra maisto produktai ir gėrimai, kurie greitai genda ar kurių galiojimo laikas yra trumpas, todėl teisė atsisakyti sutarties netaikoma pagal vietinius įstatymus.

4.6 Pavėluotas Išankstinio užsakymo atsiėmimas

Dedamos visos pastangos, kad Išankstinis užsakymas būtų paruoštas iki Kliento nurodyto atsiėmimo laiko. Klientas privalo atsiimti užsakytus Gaminius iki jo pasirinkto atsiėmimo laiko. Klientas Programoje gali stebėti, kada užsakymas yra paruoštas atsiimti. Jei Klientas įjungė aktyviuosius pranešimus Programos nustatymuose, Klientui bus išsiųstas aktyvusis pranešimas apie paruoštą Išankstinį užsakymą. Išankstinis užsakymas laikomas Išankstinių užsakymų restorane 25 min. nuo to momento, kai užsakymas yra paruoštas atsiimti, tačiau bet kuriuo atveju ne ilgiau nei Išankstinių užsakymų restorano uždarymo laikas. Jei Klientas per šį laiką neatsiima Išankstinio užsakymo, užsakymas išmetamas. Klientas neturi teisės gauti jokių kompensacijų arba pinigų grąžinimo už Išankstinį užsakymą, jei Klientas vėluoja jį atsiimti. Siekiant užtikrinti Gaminio saugumą atsižvelgiant į Gaminių pobūdį, Gaminių negalima tiekti Klientui pasibaigus šioje dalyje apibrėžtam atsiėmimo laikui.

4.7 Su gaminiu susiję skundai

Su Gaminiu susiję skundai turi būti pateikti tiesiogiai už užsakymą atsakingame „Hesburger“ restorane arba Išankstinių užsakymų restorane, arba užpildant kliento atsiliepimo formą „Hesburger“ interneto svetainėje. Tais atvejais, kai objektas neatitinka šių naudojimo nuostatų ir sąlygų, vartotojas taip pat gali pasinaudoti taikomoje teisėje numatytais teisių gynimo būdais.

5. Intelektinės nuosavybės teisės ir autorių teisės į Programą

Programa ir jos turinys, įskaitant prekių ženklus, prekybinius pavadinimus, informaciją apie gaminius ir paveikslėlius, yra „Hesburger“ ir jos grupei priklausančių įmonių ir / arba jos partnerių nuosavybė, saugoma autorių teisių įstatymais ir tarptautiniais susitarimais dėl intelektinės nuosavybės teisių. Visos teisės į Programą ir jos turinį yra saugomos.

Programą leidžiama naudoti tik asmeninėms, nekomercinėms reikmėms. Medžiagą galima peržiūrėti, ją naršyti ir išsaugoti galiniame įrenginyje bei atsispausdinti asmeninėms reikmėms. Be aiškaus „Hesburger“ rašytinio sutikimo kopijuoti, kitaip saugoti, skolintis, persiųsti ir kitaip, net iš dalies, naudoti Programoje esančią medžiagą draudžiama. Klientas negali naudoti Programos pažeisdamas šias naudojimo nuostatas ir sąlygas, galiojančius įstatymus arba tinkamą praktiką.

6. „Hesburger“ atsakomybė 

Programa ir jos turinys Klientui teikiami „tokie, kokie yra“. „Hesburger“ neatsako už jokias klaidas, praleistas dalis arba kitus Programos turinio trūkumus. „Hesburger“ negarantuoja Programos prieinamumo arba jos nepertraukiamo ar nepriekaištingo veikimo. „Hesburger“ neatsako už jokias išlaidas, nuostolius (įskaitant negautą pelną) arba kitus galimus nuostolius, kurie gali atsirasti naudojantis šia Programa arba dėl joje pateiktos informacijos, nebent kitaip numatyta imperatyviuose teisės aktuose.

7. Slapukai

Programoje naudojami slapukai. Slapukas yra tekstinis failas, išsaugomas naršyklėje, kai tik naudojamasi programa. Slapukai įgalina keletą funkcijų: pvz., programos srauto apimties stebėjimą ir duomenų apie tai, kaip ir kada naudojama programa, kaupimą.

Programoje naudojamos „Google Analytics“ reklamos funkcijos. „Google Analytics“ naudoja slapukus tam, kad identifikuotų naudotojus ir kauptų numatytąją anoniminę informaciją, pvz., apie jų lytį, amžių ir bendrus pomėgius. „Google“ kuria ataskaitas apie programos naudojimą, kurias po to naudoja „Hesburger“ srauto apimties statistiniams duomenims gauti ir paslaugai tobulinti. Be to, sukaupti duomenys gali būti naudojami ne tik Programoje, bet ir siekiant sukurti tikslinę rinkodarą (pvz., taikant pakartotinę rinkodarą), kuri gali būti jums įdomi.

Galite neleisti naudoti slapukų pakeisdami savo naršyklės nustatymus. Daugiau informacijos apie naršyklei skirtas instrukcijas galite gauti iš naršyklės gamintojo. Kad naudotojo patirtis būtų kiek įmanoma pati geriausia, „Hesburger“ rekomenduoja įjungti slapukus.

8. Trečiųjų šalių paslaugos

Programoje gali būti nuorodų į interneto svetaines, kurios priklauso arba yra administruojamos trečiųjų šalių. „Hesburger“ neatsako už trečiųjų šalių interneto svetainių veikimą, turinį ir kitas ypatybes. Apsilankydamas šiose interneto svetainėse ir prieš jas naudodamas, naudotojas privalo sutikti su tose svetainėse esančiomis bet kokiomis naudojimosi nuostatomis ir sąlygomis.

9. Asmens duomenų tvarkymas

„Hesburger“ tvarko ir kaupia asmens duomenis, kad galėtų teikti paslaugas bei palaikyti ir plėtoti ryšius su klientais. „Bonus“ klubo privatumo politikoje, kuri prieinama per Programą ir skelbiama „Hesburger“ svetainėje, išsamiai paaiškinama, kaip tvarkomi asmens duomenys.

10. Kitos nuostatos ir sąlygos

 „Hesburger“ gali savo nuožiūra keisti, atnaujinti, panaikinti arba pašalinti Programą, jos turinį arba jų dalis. Tai apima šių naudojimo nuostatų ir sąlygų pakeitimus. Apie bet kokius esminius pakeitimus Klientui bus pranešta iš anksto per protingumo kriterijų atitinkantį laikotarpį „Hesburger“ programoje arba elektroniniu paštu Kliento pateiktu el. pašto adresu. Norėdamas toliau naudotis Programa, Klientas privalo sutikti su nuostatų ir sąlygų pakeitimais.

Klientas privalo naudoti Programą laikydamasis naudojimo sąlygų, nurodytų programos parduotuvėje, iš kurios įsigijo Programą.

Programa prieinama Klientui nereikalaujant papildomai registruotis tol, kol Klientas pašalina Programą iš įrenginio. „Bonus“ klubo narystė baigiasi remiantis „Bonus“ klubo taisyklėmis. Klientas atsakingas už savo teikiamos informacijos tikslumą, tinkamą savo naudotojo ID ir slaptažodžio saugojimą bei tinkamų duomenų apsaugos priemonių telefone / įrenginyje naudojimą. Klientas atsako už visas operacijas, atliekamas Programoje naudojant jo naudotojo ID.

Šios paslaugos naudojimui, pirkimui per Programą ir šioms naudojimo nuostatoms ir sąlygoms taikoma Suomijos teisė. Vis dėlto, jei esate vartotojas, nuolatos gyvenantis ES, atkreipkite dėmesį, kad iš jūsų nebus atimta apsauga, kurią jums suteikia jūsų nuolatinės gyvenamosios vietos valstybės imperatyvūs vartotojų apsaugos teisės aktai.

Abi šalys turi dėti visas pastangas, kad draugiškai, pirmiausia derybomis, išspręstų bet kokius ginčus, kylančius iš šios sutarties. Jei ginčo neįmanoma išspręsti derybomis, byla sprendžiama kliento nuolatinės gyvenamosios vietos teismuose arba, jei į teismą kreipiasi klientas, kliento nuolatinės gyvenamosios vietos arba „Hesburger“ registravimo vietos teismuose. Taip pat vartotojai gali naudotis vietinėmis vartotojų ginčų platformomis ginčams spręsti. Toliau pateikiama informacija apie vietines platformas:

Suomijoje: Suomijos vartotojų ginčų komisija, PL 306, 00531 Helsinkis, Suomija, www.kuluttajariita.fi

Estijoje: Vartotojų skundų komitetas prie Vartotojų apsaugos tarybos, Pronksi 12, 10117 Talinas, Estija, www.tarbijakaitseamet.ee

Latvijoje: Vartotojų teisių apsaugos centras, Brivibas g. 55, Ryga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/

Lietuvoje: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, www.vvtat.lt

Klientai, kurie yra vartotojai, ginčus su vietiniais „Hesburger“ restoranais dėl per Programą pirktų pirkinių gali perduoti spręsti internetinėje ginčų sprendimo platformoje adresu http://ec.europa.eu/odr.

11. Kontaktinė informacija

Jei turite kokių nors klausimų arba atsiliepimų, susijusių su Programa, susisiekite su vietiniu „Hesburger“ klientų aptarnavimo centru:

„Burger-In Oy“

Įmonės kodas: 2031967-6

Linnankatu 34

20100 Turku, Suomija

 

Suomija: bonusklubi@hesburger.fi, +358 2 4808 9000

Estija: info@hesburger.ee, +372 5807 1936

Latvija: info@hesburger.lv, +371 6722 8005

Lietuva: info@hesburger.lt, +370 6948 4413