05.03.2025

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai 2024 m. Lietuvoje viršijo 57,9 mln. eurų – tai 6,2 proc. daugiau negu 2023 m.Latvijoje pardavimai pernai augo 5,9 proc. iki 53,9 mln. eurų, o Estijoje – beveik 20 proc. iki 52,8 mln. eurų.

„Per praėjusius metus „Hesburger“ pardavimai Baltijos šalyse viršijo 167,8 mln. eurų, o Lietuvoje jie buvo didžiausi ir siekė beveik 58 mln. eurų. Šiemet Lietuvoje toliau planuojame plėsti tinklą ir darbuotojų komandą: sausį startavome su nauju restoranu Kėdainių centre, pavasarį restoranas atvers duris Pasvalyje, o vasarą – Kretingoje ir Panevėžyje“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Mėgstamiausias greitojo maisto tinklas Lietuvoje plečiasi ir naujose rinkose

Praėjusiais metais „Hesburger“ atidarė 4 naujus restoranus Zarasuose, Kaune, Panevėžyje ir Jonavos rajone, į kuriuos bendrai investuota 6,6 mln. eurų.

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 2024 m. „Hesburger“ išliko pirmojoje vietoje pagal pasirinkimą iš greitojo maisto restoranų Lietuvoje: šį prekės ženklą kaip mėgstamiausią vertina 37 proc. apklaustų šalies gyventojų. Tyrimą 2024 m. gruodžio mėnesį „Hesburger“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1000 šalies gyventojų.

Be to, „Hesburger“ tinklas praėjusiais metais įžengė į Lenkijos rinką ir pradėjo sparčią plėtrą Rumunijoje, kur nuo gegužės mėnesio jau atidarė 6 restoranus, o per metus planuoja šį skaičių padidinti iki 10, investuodamas daugiau kaip 8 mln. eurų.

Naujas žingsnis tvarumo srityje – 100 proc. saulės energija

Plečiant klimatui palankius sprendimus, nuo praėjusių metų rudens visi Lietuvoje veikiantys „Hesburger“ restoranai bei padažų gamykla Kaune, bendradarbiaujant su atsinaujinančios energetikos įmone „Green Genius“, perėjo prie 100 proc. saulės energijos.

„Plėsdami tinklą, visose savo kasdienės veiklos srityse nuolat diegiame tvarius ir aplinkai palankius sprendimus – nuo pakuočių iki logistikos. Pernai žengėme dar vieną žingsnį, pereidami prie tvariai išgaunamos saulės elektros energijos. Atliktas rinkos tyrimas parodė, kad tai svarbu ir didžiajai daliai Lietuvos gyventojų. 78 proc. respondentų mano, kad greitojo maisto įmonės turėtų laikytis atsakingo vartojimo ir gamybos praktikos, o beveik pusė apklaustųjų įsitikinę, kad šios įmonės turėtų rinktis švarią energiją“, - sako I. Salmela.

Šiuo metu Hesburger restoranų tinklas turi daugiau kaip 490 restoranų 9-iose šalyse, iš jų 170 veikia Baltijos šalyse. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (271), Bulgarijoje (32), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2), Rumunijoje (6) ir Lenkijoje (1). Vien Suomijoje „Hesburger“ dirba daugiau nei 6000 žmonių, o tarptautiniu mastu bendras viso tinklo darbuotojų skaičius viršija 8700.